Zamena artikala

Ukoliko ste utvrdili da veličina artikla ne odgovara ili iz drugog razloga želite zamenu molimo vas da nas kontaktirate.

Neophodno je da roba bude u originalnom stanju, sa ambalažom i etiketama. Kupac ima pravo na zamenu u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Nakon prijema i provere robe koju ste nam poslali u zamenu, javljamo vam se u vezi odabira zamenskog proizvoda i isti šaljemo u najkraćem mogućem roku.

Prilikom zamene, trošak poštarine u oba pravca snosi kupac. Do odstupanja dolazi samo u slučaju naše greške, tj. slanja pogrešnog ili neispravnog artikla, kao i pogrešne veličine – u tom slučaju trošak obe poštarine snosimo mi.

Rok od 14 dana podrazumeva da proizvod u ovom roku bude primljen sa naše strane za zamenu, tj. poslat od strane kupca na vreme. Nakon isteka roka od 14 dana, zamena više nije moguća.

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite istu. Ukoliko na paketu ima vidljivih oštećenja (pocepano pakovanje, ugnječenja…) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo vas da nam pošaljete mejl sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj pošiljke) ili poruku putem društvenih mreža i navedete razlog zbog kog ste odbili da preuzmete paket. Obavestićemo vas o daljem postupanju u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da roba koja je stigla ne odgovara poručenoj, odnosno da je oštećena molimo vas da nam pošaljete mejl sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj pošiljke) ili poruku putem društvenih mreža i opišete kakav problem imate. Sačuvajte ambalažu u kojoj ste dobili artikl od kurirske službe (kutija, kesa, folija…), kao i adresnicu koja je zalepljena na njoj. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Pravo na odustanak

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Zahtev za odustanak od kupovine kupac podnosi pismenim slanjem mejla na webshop@kolibribebeshop.rs

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, a nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Po isteku roka od 14 dana od dana prijema, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robu je obavezno vratiti u ispravnom, nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povraćaj sredstava i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. 

Obrazac za odustanak od kupovine na daljinu možete preuzeti ovde

Potrebna vam je pomoć?

Kontaktirajte nas ukoliko imate dodatnih pitanje.

Šta želite da pretražite?
Unesite reč koju želite da pretražite i pritisnite "enter"